Outsourcing w BIURZE RACHUNKOWYM  przy wykorzystaniu oprogramowania SaldeoSmart firmy BrainSHARE IT to:

ROZWIĄZANIE DLA BIUR RACHUNKOWYCH

SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.

Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego. Odczytywanie pozycji towarowych z faktur i eksport do JPK. Ewolucja w księgowości na wyciągnięcie ręki. Dzięki SaldeoSMART nie musisz wprowadzać ręcznie wielu pozycji z faktury do programu księgowego.

MODUŁY:

1. Odczytywanie dokumentów

Aplikacja odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury.
Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i import w programie księgowym, jakiego używasz w swoim biurze.
NOWOŚĆ – teraz dostępne również odczytywanie wyciągów bankowych z formatu PDF.

2.Obieg dokumentów

Opcja dla wymagających. Stwórz indywidualny obieg dokumentów ze swoim Klientem.
Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twoich Klientów i zyskaj przewagę konkurencyjną na rynku.
Elektroniczny obieg dokumentów w biurze rachunkowych to rozwiązanie także dla Twojego biura.

3.Komunikacja z Klientem

Platforma do komunikacji Biura Rachunkowego i jego Klientów z programem do wystawiania faktur i opcją automatycznego przesyłania rozliczeń księgowych.
To rozwiązanie dla Biura Rachunkowego, które chce ułatwić swoją pracę i zyskać pozycję lidera na rynku usług księgowych.

Zamów bezpłatną prezentację  Tel. 794-000-794